Archiwalny BIP Referat finansowy - stanowisko ds. wynagrodzeń

Używamy cookies i podobnych technologii w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że ciasteczka będą umieszczane w Twoim urządzeniu elektronicznym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Gmina Przechlewo
 
Wyszukaj w serwisie
 
 
 
 

 
Strona główna

 

Gmina Przechlewo

Menu podmiotowe







Referat finansowy - stanowisko ds. wynagrodzeń


Informację udostępniono: 10.12.2009 15:23
Ostatnia aktualizacja: 10.12.2009 15:23


Zofia Wojtas

kontakt:

pokój nr 1

tel. 059 8334301 wew. 19

e-mail: place@przechlewo.pl


Zakres działań:

 

- sporzadząnie list płac pracowników Urzędu Gminy i pracowników publicznych, interwencyjnych
- prowadzenie kart wynagrodzeń
- obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich oraz prowadzenie kart zasiłkowych
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej i zgłoszeniowej w zakresie
  ubezpieczenia emerytalnego, rentowego i zdrowotnego
- rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych
- kompletowanie, bieżące rejestrowanie i przekazywanie do archiwum zakładowego akt

   zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
- sporzadząnie deklaracji PERON
- sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących ubezpieczenia zdrowotnego
   do NFZ
- prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu podatku VAT
- sporzadzanie miesięcznej deklaracji podatku VAT
- wystawianie faktur VAT , rachunków i kwitów – kasa wypłaci











Wprowadził(a):
Maciej Galas

Zatwierdził(a):
Maciej Galas







 
Archiwalny BIP