Referat finansowy - I stanowisko ds. księgowości budżetowej
Używamy cookies i podobnych technologii w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że ciasteczka będą umieszczane w Twoim urządzeniu elektronicznym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
- prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej jednostki i organu gminy - sprawdzanie dokumentacji księgowej pod względem rachunkowym - prowadzenie rachunkowości wykonania budżetu - prowadzenie księgowości analitycznej inwestycji - sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości - bieżące rozliczanie i uzgadnianie wyciągów bankowych - sporządzanie przelewów - kompletowanie i dekretacja dowodów księgowych w wyciągach bankowych - uzgadnianie stanów rachunków z syntetyką oraz wysyłanie potwierdzenia sald do poszczególnych kontrahentów zgodnie z instrukcją inwentaryzacyjną - przygotowywanie dokumentów Referatu finansowego do archiwum - ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych i naliczanie umorzenia