Menu podmiotowe
|
Zameldowanie na pobyt czasowy ponad 2 miesiące
Informację udostępniono: 24.03.2011 11:41
Ostatnia aktualizacja: 24.03.2011 11:41 SPRAWA: Zameldowanie na pobyt czasowy ponad 2 miesiące MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY : Urząd Gminy Przechlewo, 77-320 Przechlewo ul. Człuchowska 26, pokój nr 5 tel. 05985334301 wew. 14, KOMÓRKA ODPOWIEDZIALNA: Stanowisko ds. ewidencji ludności. WYMAGANE DOKUMENTY: - wypełniony druk „Zgłoszenia pobytu czasowego ponad 2 miesiące" druk zgłoszenia do pobrania - dowód osobisty osoby dokonującej zameldowania ( do wglądu ) - książeczka wojskowa osoby dokonującej zameldowania ( do wglądu ) - odpis skrócony aktu urodzenia dla osoby małoletniej - zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego, jeśli znajdowało się ono poza terenem gminy Przechlewo OPŁATY: Nie pobiera się. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Niezwłocznie INNE INFORMACJE: Czynność zameldowania dokonywana jest osobiście, a w przypadku nieobecności – przez pełnomocnika posiadające stosowne pełnomocnictwo potwierdzone przez notariusza lub właściwy urząd . Ponadto do dokonania zameldowania konieczna jest również obecność osoby właściciela, najemcy lokalu z dowodem osobistym. TRYB ODWOŁAWCZY : Nie przysługuje PODSTAWA PRAWNA: Art. 8-12 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001r., nr 87, poz. 960 z póź.zm.) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności (Dz. U. z 2002r., nr 236, poz. 1999 z póź. zm.)
Wprowadził(a): Maciej Galas Zatwierdził(a): Maciej Galas |
|||
|