Menu podmiotowe
|
Wymeldowanie z pobytu czasowego ponad 2 miesiące
Informację udostępniono: 24.03.2011 12:18
Ostatnia aktualizacja: 24.03.2011 12:18 SPRAWA: Wymeldowanie z pobytu czasowego ponad 2 miesiąceMIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY: Urząd Gminy Przechlewo77-320 Przechlewo ul. Człuchowska 26 pokój nr 5 tel. 0598334301 wew. 14 KOMORKA ODPOWIEDZIALNA : Stanowisko ds. ewidencji ludnościWYMAGANE DOKUMENTY: - Wypełniony druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 2 miesiące” - Dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowania (do wglądu) - Książeczka Wojskowa (dotyczy mężczyzn i kobiet podlegających obowiązkowi wojskowemu) do wglądu OPŁATY: Nie pobiera sięTERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Niezwłocznie po złożeniu wnioskuTRYB ODWOŁAWCZY: Nie przysługujePODSTAWA PRAWNA: Art.15 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych ( Dz.U. z 2001 r., nr.87, poz.960 z późn. zm.) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności ( Dz. U. z 2002 r., nr 236, poz. 1999 z późn. zm.)
Wprowadził(a): Maciej Galas Zatwierdził(a): Maciej Galas |
|||
|