Archiwalny BIP Wymeldowanie z pobytu czasowego ponad 2 miesiące

Używamy cookies i podobnych technologii w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że ciasteczka będą umieszczane w Twoim urządzeniu elektronicznym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Gmina Przechlewo
 
Wyszukaj w serwisie
 
 
 
 

 
Strona główna

 

Gmina Przechlewo

Menu podmiotowe







Wymeldowanie z pobytu czasowego ponad 2 miesiące


Informację udostępniono: 24.03.2011 12:18
Ostatnia aktualizacja: 24.03.2011 12:18


SPRAWA:
Wymeldowanie z pobytu czasowego ponad 2 miesiące
 
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Urząd Gminy Przechlewo
77-320 Przechlewo
ul. Człuchowska 26 pokój nr 5
tel. 0598334301 wew. 14
 
KOMORKA ODPOWIEDZIALNA :
Stanowisko ds. ewidencji ludności
 
WYMAGANE DOKUMENTY:
-   Wypełniony druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad
     2  miesiące”
-    Dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowania (do wglądu)
-    Książeczka Wojskowa (dotyczy mężczyzn i kobiet podlegających obowiązkowi
      wojskowemu) do wglądu
 
OPŁATY:
Nie pobiera się
 
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Niezwłocznie po złożeniu wniosku
 
TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje
 
PODSTAWA PRAWNA:
 
Art.15 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych ( Dz.U. z 2001 r., nr.87, poz.960 z późn. zm.) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności ( Dz. U. z 2002 r., nr 236, poz. 1999 z późn. zm.)










Wprowadził(a):
Maciej Galas

Zatwierdził(a):
Maciej Galas







 
Archiwalny BIP